Links

Monday, June 22, 2015

My Obsession ~ Godfrey Gao

http://godfreygao.com/gallery/
Hi all.

Dah lama tak berceloteh, tetiba keluar dengan gambar lelaki hensem di atas. Ape aje Ms. Panda ni kan? Haha. Saje je, nak share my current obsession. Godfrey Gao! Oh be still my heart. Inilah nasibya bila asyik jatuh cinta pada orang yang outside my league ni. I mean, wayyy outside of my league. Ke ke ke.

So, dialah lelaki yang bikin Ms. Panda jatuh cinta lately. He's a model and an actor. Ibu orang Malaysia dan bapanya orang Taiwan. Oh, let me quote:

"I was born on a little island called Taiwan in Taipei City. Out of 3 handsome looking boys I was the youngest one and the tallest ;). We were graciously brought to earth by my Malaysian mother and my very stylish Taiwanese father who “still” has more style than me." from http://godfreygao.com/about/

First time saw him in Volleyball Lover. Lepas tu The Mortal Instruments:City of Bones. Terussssss fall in love. Sebelum tu ade juga ternampak gambar-gambar photoshoot from his modelling career, tapi bila tengok dia senyum on screen...omaigawd.
Gambar dari kejadian sebenar. Haha
Tak pernah tulang rusuk Ms. Panda bergetar macam ni. Haha, bole la pulak. Tapi ye lah, Ms. Panda ni memang obsess melampau sikit kekadang tu. Dah suka kan? Biarla orang cakap ape pun, dia tetap hensem di mataku.

Dah bila ada yang tahu tu, mulalah cakap Ms. panda ni high taste (Bukan korang. Adalah, orang-orang tu. PHD betul) Ala, Ms. Panda tak kacau hidup ya all, janganlah flame I sangat. Bukannye retis pun I ni sampai nak jadi masalah besar kat you all pulak kan? (yang terasa tu la. Korang yang lain ni ilebiu)

Apa-apapun, Mr. Godfrey Gao, I am your big fan! Another entry into my bucket list. Hopefully I can meet you in person. (>u<)
Oh, pleasee...please, please pleasee...
So, seleasilah sesi cot-cet Ms. Panda buat kali ini. Jumpa kalian di lain hari.

Sekali lagi. Ilebiu.

Till next time, ya all. Until then, cheers and cillax (^^)y

No comments:

Post a Comment